BookHouse könyvdiszkont: Az ezer könyv házaTisztelt Érdeklődő! A BookHouse Könyvdiszkont Csapata üdvözli Önt! Kérjük, csak a terméklapon olvasható szállítási feltételek elfogadása esetén licitáljon a termékre! Marketing a 21. századbanA könyv listaára: 4200 Ft. Leírás:
Jelen kötet a marketing hagyományos, - szerkesztője, az egyszerre marketinges, mérnök és közgazdász Svéhlik Csaba megfogalmazása szerint - meglehetősen elavult eszköztárának bemutatása helyett teljesen új megközelítésmódot alkalmaz. Szerinte a huszonegyedik század marketingjében kulcsfontosságú szerepe lesz annak, hogy a vállalkozásokkal felismertesse, hogy a jövőbeni sikeres működésük záloga egy komplexen értelmezett és konzekvensen végrehajtott márka- és vevőmenedzsmentben rejlő helyes stratégia - mindezt a szerzők által leginkább ismert globális autóipar szemléletváltási kényszerének tükrében. Az első fejezetben bemutatásra kerülnek azok a történelmi változások, amelyek a vállalati marketing, mint tudomány mai formáinak kialakulásához vezettek, s a szerzők elemzik a változások irányait, trendjeit is. A második fejezetben a márkák és a vállalatok kommunikációs gyakorlatában a fogyasztókkal megismertetett arculati elemek közül az (autó)színek, mint eszközök részletes elemzése történik. A harmadik fejezet a jövő marketingjének kulcsterületét, a márkaépítést, a brandinget helyezi a fókuszába. A negyedik fejezet a szervezeten belüli, funkcionális kapcsolatok menedzselésével foglalkozik, míg a kötet zárófejezete kifejezetten az autóipari marketing paradigmaváltását mutatja be részletesen. A magyarázó ábrákkal, táblázatokkal, diagramokkal, valamint fejezetenként irodalomjegyzékkel ellátott szakkönyv széles körben ajánlható beszerzésre. ISBN: 978-963-87553-1-5A termék eladó új, olvasatlan állapotban. Kínálatunkban több mint tízezer új és használt könyv szerepel, melyeket raktárról tudunk szállítani. A gyerekkönyvektől kezdve a szépirodalmon át a bestseller kiadványokig rengeteg könyv címből választhat.
Nézze meg őket most: BookHouse Könyvdiszkont könyvekSzállítási feltételek: Személyes átvételre kizárólag a budapesti üzletünkben van lehetőség (az Örs vezér tértől 1 percre), hétfőtől péntekig 9. 30 és 17. 30 óra között, valamint szombaton 9. 30 és 13. 30 óra között. Házhoz szállítás futárszolgálattal, előre fizetéssel vagy utánvéttel lehetséges. A szállítási költség Magyarországon előre utalással 730 Ft., utánvéttel 995 Ft., de 10. 000 Ft. feletti vásárlás esetén a szállítás díjtalan. A leütést követő 1-2 munkanapon belül kerül a könyv a raktárból az üzletbe, így aznapi átvétel nem lehetséges. A leütést követő 7 napon belül, kérjük, e-mailen jelentkezzen a könyvért, és adja meg, milyen módon (személyes vagy házhozszállítás) szeretné átvenni a könyvet. Kínálatunkban kizárólag raktárkészleten lévő könyvek találhatók, azonban a beszerzések és eladások függvényében a készletünk folyamatosan változik, ezért sajnos előfordulhat, hogy a megrendelt könyv közben elfogyott.
Ajánlatunk a készlet erejéig érvényes. Készlethiány esetén, a megrendelést előfoglalásba tesszük és tájékoztatjuk Önt a várható szállítási időpontról. A gyors és pontos kommunikáció miatt kérjük, hogy lehetőség szerint e-mailben tartsa velünk a kapcsolatot! Kérjük csak a fentiek tudatában licitáljon a termékre! Köszönjük, hogy megtisztel bennünket bizalmával!
a BookHouse Könyvdiszkont Csapata
Jelenlegi ára: 3 530 Ft
Az aukció vége: 2011-04-30 10:55
. Svéhlik Csaba: Marketing a 21. században - Jelenlegi ára: 3 530 Ft
2011. április 27., szerda
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése